به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهر سازی (آذربایجان غربی)، پیمان آرامون بر ضرورت خدمترسانی بیشتر مجتمعهای خدماتی- رفاهی بین راهی استان به زائرین درحال عزیمت به کربلا و بازگشت از این سفر معنوی تاکید کرد و گفت: با توجه به افزایش میزان ترددهای جادهای در ایام اربعین و ضرورت ایجاد امکانات و تسهیلات لازم، مجتمعهای خدماتی رفاهی با تامین نیروهای خدماتی مورد نیاز برای ارائه خدمات شایسته به زائران و تکریم آنان در تلاش هستند و کارشناسان اداره کل نیز بازدیدهای مستمر را برای کیفی سازی خدمات در دستور کار دارد.
وی با بیان اینکه ایجاد فضای مناسب و رعایت الزامات بهداشتی دو مقوله مهم در خدماتدهی به زائران حسینی است، افزود:برای تحقق این هدف نظافت داخل نمازخانهها و تجهیز آنها به لوازم مورد نیاز و باز بودن مستمر در آنها در تمام ساعات شبانهروز، نظافت مستمر سرویسهای بهداشتی، استفاده از مواد ضدعفونیکننده مناسب برای جلوگیری از شیوع کرونا و رفع نواقص سرویسهای بهداشتی از مواردی است که اولویت دارد.
این مقام مسئول یادآور شد: زائران برای تسهیل دسترسی به اطلاعات موقعیت مکانی و امکانات مجتمعهای فعال در این استان و ارائه نقطه نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود میتوانند به سامانه ۱۴۱ مراجعه کنند.